Την ανεξάρτητη υποψηφιότητα του για τη Δημαρχία Λεμεσού ανακοινώνει μεθαύριο Πέμπτη, ο τέως βουλευτής Λεμεσού Νίκος Νικολαϊδης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση από το Πολιτικό Γραφείο Νίκου Νικολαϊδη, η εξαγγελία της υποψηφιότητας θα γίνει στο πλαίσιο ανοικτής πολιτικής ομιλίας του κ.Νικολαϊδη, με θέμα “Για μια ακόμα καλύτερη Λεμεσό”.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 1η Σεπτεμβρίου, στις 19:30μ στο Αμφιθέατρο Τάσσος Παπαδόπουλος (ΤΕΠΑΚ), οδός Θέμιδος και Ιφιγενείας γωνία.



