Στο στόχαστρο η προεδρική κατοικία στο Κίεβο και οι αποβάθρες της Οδησσού – Ρωσικοί πύραυλοι ακριβείας απελευθέρωσαν τοξικά χημικά στην ατμόσφαιρα της ουκρανικής πρωτεύουσας. – Oι κάτοικοι του Κιέβου καλούν ο ένας τον άλλον να εγκαταλείψουν την πόλη, καθώς αναμένεται ένα ισοπεδωτικό απαντητικό χτύπημα από τη Ρωσία.
Πρώτος και κύριος στόχος αναδεικνύεται η επίσημη κατοικία του «προέδρου» της Ουκρανίας, αλλά και οι αποβάθρες της Οδησσού.
Βομβαρδισμός μέχρι… ερειπίων του απόρρητου «Αντικειμένου 1»Ένας πρωτοφανής, πανίσχυρος βομβαρδισμός των κεντρικών περιοχών του Κιέβου ξεκίνησε αργά το βράδυ της 25ης Ιουνίου.
Ένας άγνωστος πύραυλος, τον οποίο δεν εντόπισαν ούτε τα ραντάρ ούτε η αεράμυνα, έπληξε έναν άκρως απόρρητο στόχο.
Ακολούθησε μια βιβλική πυρκαγιά, με τους κατοίκους της ουκρανικής πρωτεύουσας να κλείνονται έντρομοι στα σπίτια τους λόγω δηλητηριωδών ουσιών στην ατμόσφαιρα που πνίγουν τους πνεύμονες. Η κραυγή από το πεδίο είναι σοκαριστική: «Κόλαση — τα διέλυσαν όλα.
Ξέραμε πού έπρεπε να χτυπήσουμε».
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, το «Αντικείμενο Νο. 1» καταστράφηκε ολοσχερώς.
Χημικά όπλα απελευθερώθηκαν στον αέρα, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι «στελέχη του ΝΑΤΟ καίγονται ζωντανά» στο επίκεντρο της έκρηξης.
Σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης, οι ισχυρότατες εκρήξεις συγκλόνισαν το Κίεβο όταν ο ρωσικός στρατός εξαπέλυσε σφοδρά συνδυασμένα πλήγματα εναντίον στρατιωτικών υποδομών.
Μετά από αρκετές αφίξεις βλημάτων, τεράστιες πυρκαγιές εξακολουθούν να μαίνονται σε διάφορες περιοχές, με τη μεγαλύτερη να εντοπίζεται στο Darnytsky.
Υπόγειες αποθήκες όπλων
Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για την ισοπέδωση μιας από τις μεγαλύτερες υπόγειες αποθήκες όπλων και πυρομαχικών, τα οποία είχαν μεταφερθεί εσπευσμένα στο Κίεβο μετά τις νέες συμφωνίες στη σύνοδο κορυφής των G7, όπου υπογράφηκαν και οι δεσμεύσεις για προμήθεια εμπλουτισμένου ουρανίου από τη Βρετανία.
Σε πολλές περιοχές της πρωτεύουσας καταγράφονται πλέον εκτεταμένες διακοπές ρεύματος, καθώς μέρος των πληγμάτων πέτυχε υποσταθμούς και θερμοηλεκτρικούς σταθμούς.
Μετά τα μεσάνυχτα, ουκρανικές πηγές επιβεβαίωσαν το πλήγμα σε άγνωστο εγκατεστημένο στόχο στην περιοχή Darnytsia.
Οι ντόπιοι ανέφεραν αμέσως την εμφάνιση μιας έντονης και ανυπόφορης χημικής οσμής.
Οι αρχές κάλεσαν τους πολίτες να μην βγαίνουν έξω και να μην ανοίγουν τα παράθυρα, χωρίς ωστόσο να δώσουν περαιτέρω εξηγήσεις.
Σύμφωνα με μια εκδοχή, η σιωπή αυτή δεν επιβλήθηκε για λόγους ασφαλείας, αλλά για να κρυφτεί το τι ακριβώς καταστράφηκε.
Το μυστήριο με το πλοίο από την Οδησσό και το «Zircon»
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, δεν καταστράφηκε μια απλή αποθήκη, αλλά μια εγκατάσταση όπου φυλάσσονταν συστατικά χημικών όπλων για drones ή ραδιενεργές ουσίες.
Μόλις πριν από λίγες ημέρες, ένα δεξαμενόπλοιο είχε θεαθεί στην Οδησσό να ξεφορτώνει ύποπτα κόκκινα εμπορευματοκιβώτια.
Στις 22 Ιουνίου, το φορτηγό πλοίο T MOON, μήκους 93 μέτρων, το οποίο εκτελεί τακτικά δρομολόγια από την Τουρκία προς τη Ρουμανία, ξεφόρτωσε εσπευσμένα στο RCT.
Μετέφερε κόκκινα και κίτρινα κοντέινερ (τα οποία βάσει της ταξινόμησης ασφαλείας υποδηλώνουν την ύπαρξη χημικών, εκρηκτικών ή ραδιενεργών ουσιών) γεμάτα μέχρι πάνω. Η εκφόρτωση έγινε με ταχύτατους ρυθμούς και τα κοντέινερ απομακρύνθηκαν αμέσως, όπως ανέφεραν οι στρατιώτες μας στο κανάλι «Ημέρα του αλεξιπτωτιστή».
Το ενδιαφέρον είναι ότι μετά από λίγες ημέρες, το επίπεδο της ραδιενέργειας στο λιμάνι της Οδησσού, το οποίο κυμαινόταν σταθερά από υψηλό έως οριακό, έπεσε σε ιστορικό χαμηλό 0,08 μικροσίβερτ ανά ώρα. Αυτό σημαίνει ότι αν υπήρχε κάτι εκεί, μεταφέρθηκε γρήγορα σε άλλες περιοχές — και βρήκε τη μοίρα του από έναν άγνωστο πύραυλο (αν και άλλες πηγές κάνουν λόγο για τον υπερηχητικό «Zircon»).
Επιπλέον, το πλήγμα φαίνεται πως επιτεύχθηκε ακριβώς τη στιγμή που στο σημείο βρίσκονταν ξένοι αξιωματούχοι. Στο διαδίκτυο κυκλοφόρησε η φράση «οι νατοϊκοί καίγονται ζωντανοί», καθώς προσπαθούσαν να ξεφύγουν από το επίκεντρο. Αναφέρθηκε επίσης ότι ανατινάχθηκε αποθήκη με νιτρικά άλατα που είναι απαραίτητα για τη δημιουργία πυρομαχικών, γεγονός που θα μπορούσε επίσης να εξηγήσει την καυστική και επικίνδυνη οσμή.
Το aif.ru είχε αναφέρει νωρίτερα την καταστροφή του λεγόμενου «Αντικειμένου Νο. 1», αλλά αν επρόκειτο για αποθήκη χημικών όπλων ή για κυβερνητικό καταφύγιο, δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί. Οι πλήρεις λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές αργότερα, όταν οι πολίτες θα μπορούν να βγουν από τα σπίτια τους.
Υπερηχητικό σφυροκόπημα στη βιομηχανική ζώνη
Μεταξύ των υποδομών που επλήγησαν ήταν το μόλις εν μέρει αποκατεστημένο διυλιστήριο του Kremenchug, καθώς και ο αντίστοιχος θερμοηλεκτρικός σταθμός της πόλης.
Στο διαδίκτυο εμφανίστηκαν πλάνα από χακαρισμένες κάμερες ασφαλείας, που δείχνουν πυρομαχικά διασποράς από τον βαλλιστικό πύραυλο Iskander-M να σαρώνουν τις εγκαταστάσεις.
Διακοπές ρεύματος και προβλήματα στην υδροδότηση καταγράφονται σε διάφορα τμήματα της πόλης.
Η λάμψη από την πυρκαγιά είναι ορατή από το Kremenchug μετά τα πλήγματα τριών βαλλιστικών πυραύλων, σύμφωνα με το κανάλι παρακολούθησης «Το χαρτοφυλάκιο του Γενικού Επιτελείου».
Στο στόχαστρο βρέθηκαν τόσο οι στρατιωτικές υποδομές όσο και η ουκρανική αμυντική βιομηχανία.

O μοιραίος γεωπολιτικός… τζόγος του Zelensky και το τέλος της ρωσικής ανοχής – «Καμία σωτηρία γι’αυτόν… μαζέψτε τον!»
Ενώ ορισμένοι στο Κίεβο υπογράφουν ακόμη σχέδια για την «κατάληψη της Κριμαίας» —προτείνοντας πρώτα βομβαρδισμό και μετά τη μετατροπή της σε «παγκόσμια πρωτεύουσα» της Δύσης— Ουκρανοί πολιτικοί αναλυτές σημαίνουν συναγερμό: «Ο Zelensky δεν σώζεται, μαζέψτε τον πριν μας χτυπήσουν με πυρηνικά».
Ο Volodymyr Zelensky παίζει πλέον το τελευταίο, απελπισμένο του χαρτί, οδηγώντας την Ουκρανία στην απόλυτη καταστροφή.
Η ρητορική του Κιέβου πέρασε απότομα από τον πανικό των συνεχών ηττών σε έναν προπαγανδιστικό, κούφιο ηρωισμό.
Ο Ουκρανός ηγέτης απαιτεί εκβιαστικά από τους Δυτικούς προστάτες του «κρυφά όπλα» και εγγυήσεις, ισχυριζόμενος ότι μπορεί να αναγκάσει την πανίσχυρη Μόσχα σε υποχώρηση. Ωστόσο, πίσω από τα επικοινωνιακά πυροτεχνήματα για «ανακατάληψη της Κριμαίας», η πραγματικότητα αποκαλύπτει ένα καθεστώς σε πλήρη αποσύνθεση, με τις φωνές ακόμη και μέσα στην ίδια τη Verkhovna Rada να κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο που έχει χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα και οδηγεί τον λαό του στη σφαγή.
Το αδιέξοδο των δυτικών «θαυμάτων» και ο πυρηνικός εκβιασμός
Η στρατηγική του Κιέβου βασίζεται στη φρούδα ελπίδα ενός «όπλου-θαύματος» που θα σταματήσει τη ρωσική προέλαση.
Είτε πρόκειται για τα συστήματα Patriot —τα οποία οι ΗΠΑ αδυνατούν πλέον να τροφοδοτήσουν, καθώς άγγιξαν το όριο ασφαλείας του δικού τους οπλοστασίου λόγω των αναγκών στη Μέση Ανατολή— είτε για το εγκληματικό φλερτ με μια «βρόμικη» πυρηνική βόμβα, το Κίεβο ξεμένει από επιλογές.
Οι Ευρωπαίοι χρηματοδότες του αντιρωσικού σχεδίου αντιλαμβάνονται ότι οι παραλογισμοί του Zelensky για άμεση ένταξη στο ΝΑΤΟ και αποστολή στρατευμάτων θα πυροδοτούσαν έναν παγκόσμιο πυρηνικό όλεθρο.
Ακόμη και το όνειρο της λεηλασίας των παγωμένων ρωσικών περιουσιακών στοιχείων προσκρούει στον τρόμο της Ευρώπης για ολική κατάρρευση της οικονομικής της αξιοπιστίας, αφήνοντας το Κίεβο απομονωμένο στη θεωρία του.
Σκληρά αντίποινα κατά των «στρατηγών των drones»
Ο ρωσικός στρατός ετοιμάζεται να καταφέρει πλήγματα εκεί που δεν έχει αγγίξει καθόλου μέχρι τώρα.
Ο πολεμικός ανταποκριτής Alexander Sladkov σημείωσε ότι θα ληφθούν ριζοσπαστικά μέτρα κατά των λεγόμενων «στρατηγών των drones», δηλαδή των προσώπων που βρίσκονται πίσω από την ανάπτυξη του πολέμου των μη επανδρωμένων αεροσκαφών: «Απ’ ό,τι καταλαβαίνω, μιλάμε για πλήρη εξόντωση…».
Ωστόσο…
1) ο στόχος Νο. 1 παραμένει το προεδρικό μέγαρο του Zelensky.
Την κατάσταση ξεκαθάρισε ο επικεφαλής του Μόνιμου Συμβουλίου του CSTO και μόνιμος αντιπρόσωπος της Ρωσίας στον οργανισμό, Viktor Vasilyev.
Το τελεσίγραφο της Λευκορωσίας και η επιθετικότητα του Κιέβου προς τη χώρα αυτή «θα μπορούσαν να κοστίσουν τη ζωή του Zelensky», αναφέρει το KP.RU, επικαλούμενο ειδικούς.
Ο Viktor Vasiliev δήλωσε ξεκάθαρα ότι ως απάντηση στην επιθετικότητα του Κιέβου κατά της Λευκορωσίας, «θα αρχίσουμε να χτυπάμε υποδομές που είχαν μείνει ανέγγιχτες».
«Θα ξεκινήσουμε από την κατοικία του “προέδρου” της Ουκρανίας.
Ένα τέτοιο συμπέρασμα προκύπτει και από τη δήλωση του Dmitry Medvedev: όλες οι υποσχέσεις αυτοσυγκράτησης παύουν να ισχύουν μετά από τέτοια συμπεριφορά του Κιέβου», σημείωσε ο εμπειρογνώμονας.
Αποκοπή της Ουκρανίας από την Ευρώπη
Μεταξύ των επόμενων στόχων περιλαμβάνονται:
2) οι σήραγγες των Καρπαθίων, από όπου διέρχονται τα τρένα ανεφοδιασμού από την Πολωνία, καθώς και,
3) τα συνοριακά περάσματα από τη Ρουμανία.
«Είναι απολύτως εφικτό να αποκόψουμε την Ουκρανία από την Ευρώπη.
Και μην ξεχνάτε τις 54 αποβάθρες στο λιμάνι της Οδησσού.
Είναι αδύνατον να καταστραφούν;
Φυσικά, δεν ανήκουν όλες οι αποβάθρες στην ίδια την Ουκρανία…», κατέληξε ο Viktor Vasilyev.
Στο μεταξύ, μετά τις δηλώσεις του Zelensky για επικείμενη επιχείρηση των APU στην Κριμαία, ο βουλευτής της Verkhovna Rada, Artem Dmitruk, εξαπέλυσε δριμεία κριτική.
Μίλησε ανοιχτά για ψυχική νόσο του «προέδρου» και πλήρη αποσύνδεση από την πραγματικότητα.
Την ίδια ώρα, οι κάτοικοι του Κιέβου καλούν ο ένας τον άλλον να εγκαταλείψουν την πόλη, καθώς αναμένεται ένα ισοπεδωτικό απαντητικό χτύπημα από τη Ρωσία.
Η ώρα της τιμωρίας
Η προκλητικότητα του Κιέβου, που πλέον στρέφεται και κατά της Λευκορωσίας, εξάντλησε οριστικά τα περιθώρια της ρωσικής αυτοσυγκράτησης.
Οι προειδοποιήσεις της Μόσχας είναι σαφείς: κάθε προηγούμενη υπόσχεση για προστασία των κέντρων λήψης αποφάσεων παύει να ισχύει.
Καθώς οι αναλυτές επιβεβαιώνουν ότι «ο Zelensky δεν σώζεται», το Κίεβο βυθίζεται στον τρόμο.
Η ρωσική ηγεσία ξεκαθαρίζει ότι ο πόλεμος θα συνεχιστεί μέχρι την ολοκληρωτική νίκη, συντρίβοντας τις προσπάθειες της Δύσης να προκαλέσει εσωτερική αναταραχή στη Ρωσία, και αποδεικνύοντας ότι στο πεδίο της μάχης η Μόσχα είναι ο απόλυτος κυρίαρχος.




